Fredag 30 November 2012

Hej på er! Fredag idag och det behövs verkligen! Men dagen har varit bra och den har gått fort! :)
Det har snöat hela dagen och det hade varit jätte mysigt/roligt om det inte blåst så himla mycket! Blåsten har gjort att det bara varit obehaglit att vara ute :/ Inte ens barnen på jobbet ville vara ute idag och idag skulle vi egentligen ha varit till kyrkan och firat första advent, men vi struntade att gå dit och hade vårat adventsfirande i lilla gymnastiksalen istället och det funkade hur bra som helst! :)
 
Imorse när jag och Theo gick till bussen så blev inte han heller glad på vinden och snön och skrek att det skulle sluta snöa ;) Och promenaden till bussen brukar ta MAX 5 minuter i vanliga fall, men idag tog den minst 15 minuter pga vinden och snön :/ Men vi kom fram i tid iaf :) Men när jag slutat och skulle hämta Theo stod jag ute i ca 40 minuter och väntade på en buss som aldrig kom så till slut ringde jag efter Theo's pappa som vi komma och hämta mig och skjutsa mig till förskolan :) Väl hemma så började jag med mat och A åkte tillbaka till jobbet och nu går tvättmaskin och diskmaskin och snart ska hjärtat sova och då ska jag bara ta det lugnt! :)
 
Blåser det inte lika mycket imorn så ska jag och Theo ta en promenad upp till min pappa och hälsa på :) Och på söndag då det är första advent så ska vi ner på stan med pappa om det inte blåser så vi hoppas på att vädret inte blir så blåsigt i helgen :D Sen så måste jag ragga barnvakt en snabbis imorn så jag kan gå ner i källaren och hämta upp alla julsaker! Vill ha upp allt sånt imorgon så det skulle vara bra och få upp det imorn ^^
 
Näe fixa tvätten och fixa välling nu och sen ska jag natta mitt älskade hjärta ♥
 
Theo februari 2011

Kommentarer
Postat av: N*

här har det också blåst som bara den i flera dagar samtidigt som det snöat, det blir ju så förbaskat kallt då! Jag ska gå en utbildning (ovanligt för mig som alltid pluggar) haha. Nej men det är en utbildning i läkemedelshantering för djur så jag får ta sprutor mm. Jag har varit för snål tidigare och den teoretiska delen ges bara några gånger per år och runt om i hela Sverige. Men nu har jag hittat en veterinär som jag ska göra den praktiska delen med så hon kan ge intyg på det iaf. Och det är första dagen med henne som är spikad;)!

Svar: Jaha okej, men vad roligt! :D <3Ja det blir äckligt kallt när det blåser! :(
Elin

2012-11-30 @ 21:54:52
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0