Fredag 16 November 2012

God morgon på er! Här hemma har vi varit uppe några timmar och morgonen började lite kaotiskt..
 
Pappa ringde som vanligt till mig som han gör varje morgon för att kolla så jag inte har tuppat av, men just den här morgonen så höll jag på att göra det medan jag pratade med pappa i telefon så han gick hem till mig först innan han gick till jobbet, bara för att kolla så att jag var ok! När han kom så fick han mig att ta blodsocker och då visade det sig att mitt blodsocker låg på låga 2,5! Så det var inte så konstigt att jag höll på att tuppa av! Han stannade en stund innan han fortsatte till jobbet och jag tackar gudarna för att jag har den underbara pappan som jag har! Vad skulle jag göra utan min pappa?!
Så idag är Theo och jag hemma också. Kändes bäst efter denna morgon då det inte är bra för min del att stressa iväg då.. Sen måste jag ner till FK idag och fixa lite så det passar ju bra att vi är hemma idag så kan jag fixa det utan att behöva gå ifrån sen :)
 
Annars idag är det fredag! Och idag så ska jag och Theo eventuellt hem till frugan och baka pepparkakor med henne och hennes barn :) Men vi får väl se om det blir av eller inte då dom håller på och får nya golvmattor hemma ^^ Mattläggaren skulle ha varit klar för länge sen, men har väl knappt kommit halvvägs så vi får se :) Annars har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, men vi kommer väl på nånting som vanligt ^^
 
Men nu ska vi hoppa i lite kläder här hemma så vi blir klara nångång och kan åka ner till FK :)
 
Ha en bra fredag alla!
 
Theo och Fyndra när dom var på Ica Kvantum och dansade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0