Utvecklingssamtal

Utvecklingssamtalet gick hur bra som helst! Fick bara höra positiva saker om vår älskade lilla kille och det gjorde verkligen mammahjärtat stolt ♥ Efter utvecklingssamtalet skjutsade A hem mig och sen dess har jag bara suttit framför datorn typ ^^ Menmen så får man göra tycker jag..

Vi får se om vi är ute nånting idag när jag har hämtat hem mitt älskade hjärta. Som det ser ut nu så blir det inte så men vädret kan ju slå om så vi hoppas på det ;) Annars så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på men vi kommer väl på nånting..

Nu ska jag hoppa i skorna och trotsa vädret och springa upp till apoteket och hämta ut mina kanyler som borde ha kommit nu hoppas jag.. Sen ska jag bara hem och fortsätta lata mig tills jag ska hämta mitt hjärta.

Ha en underbar fredag hörrni! :D

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Nu var det ett par dagar sen igen, skärpning på mig nu!

Har verkligen haft fullt upp hela tiden. Sen hundbiten och trotsiga barn uppepå det, haha, så kan det gå :)



Hoppas att veckan varit bra. Har du nåt kul planerat för helgen kanske?

2012-05-04 @ 23:09:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0