Torsdag 3 Maj 2012

Hej på er! Torsdag idag och idag har jag gjort en del medan Theo varit på dagis :) Hade möte nere på AF och det gick hur bra som helst! Och nu när jag kom hem så satte jag mig och mejlade runt lite grann och hoppas på svar snart. Sen så har jag även lämnat in lite papper när jag endå var ner till stan så nu är även det gjort vilket känns riktigt skönt.

Just nu går andra maskinen tvätt här hemma och strax ska jag åka och hämta hem mitt älskade hjärta från dagis. När vi sen kommer hem så ska vi ut och leka med Theo's mormor vilket vi inte har gjort på evigheter så det ska bli trevligt.

Nej fixa det sista nu innan jag ska röra på mig till dagis :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0