Tisdag 22 Maj 2012

God morgon! Hur är det med er? Ni ekar med er frånvaro så där av frågan.

Idag är det tisdag och mitt älskade hjärta blir 2år och 5månader idag <3 :D
Usch vad tiden går fort!

Nu på morgonen skiner solen också och jag hoppas att den stannar hela dagen! Nu tycker jag att sommarvärmen ska komma så nu håller vi alla tummar och tår vi har för att det ska bli så :D Jag funderar på att hämta Theo från dagis med cykeln idag :) Han vill cykla och jag behöver röra på fläsket ;) Så är solen fortfarande framme när det är dags och hämta honom så blir det med cykeln :) Sen ska mamma bjuda på mat idag också så då slapp jag laga nå mat ^^

Nej dags och göra sig klar nu då :)


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: ja det kan jag förstå. Huvudet borde väl vara viktigare att kolla upp än en läpp lixom..



less man blir!

2012-05-22 @ 11:35:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Cissi

skönt att passa på att cykla när det endå är så fint väder

2012-05-22 @ 11:49:01
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0