Söndag 6 Maj 2012

God morgon. Hur mår ni? Själv mår jag rätt så bra än så länge, vi går ju mot ljusare tider och jag tror det är det som gör det.

Idag är det söndag och vi får se vad jag och Theo hittar på. Just nu skiner solen ute och fortsätter den att göra det så går vi ut och leker idag :) Kan inte göra det om det regnar då smarta jag glömde Theos stövlar på dagis i fredags :/ Och nu kom sötnosen och sa att han vill till morfar så ska ringa till honom och kolla vad han gör så kanske jag och Theo kan gå upp dit och hälsa på lite idag :) Annars får vi se vad vi hittar på.

Igår hände det inte mycket alls här hemma iaf. Theo åt jätte bra med mat under hela dagen då han åt både frukost, lunch och middag :D Det ska ni veta har inte hänt på evigheter så jag blev mega stolt över min kille :D Sen innan sängen så fick han välling också och den drack han inte upp men han drack mer än vad jag trodde han skulle göra :) Så nu hoppas vi på att han är lika matglad idag :)

Nej dags och hoppa in i duschen nu så vi kan börja dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0