Onsdag 9 Maj 2012

God morgon!

Onsdag idag och idag medan Theo är på dagis ska jag börja "kursen" som jag väntat på nu bra länge. Idag är det gruppmöte och sen nästa vecka tror jag det drar igång på riktigt. Ska bli riktigt skönt att få komma ut och träffa folk och även skönt att hitta en väg tillbaka till arbete och arbetssökande, men det bästa av allt är att det ska gå i min takt och vi får absolut inte stressa på vilket känns skitbra!

Efter att jag hämtat Theo sen så ska vi ut på långpromenad med hans pappa och Kelly <3 Vi var ut igår också och tyckte att vi kunde gå ut idag igen, men nu när jag tittar ut så ser inte vädret så lovande ut så vi får se hur det blir :)

Nej nu är det dags och sätta fart här hemma :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

vad kul att det äntlgien drar igång =) man mår så mycket bättre av och blir så mycket gladare av att göra nåt på dagarna, träffa människor och komma utanför dörren. håller tummarna för att det blir allt du hoppas på =) kramar

2012-05-09 @ 09:48:41
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0