Onsdag 2 Maj 2012

Hej på er! Nu är vi redan inne i maj, snacka om att det här året har gått fort! :O Man hinner ju inte riktigt med måste jag säga! Fortsätter det i den här farten så är snön snart här igen ;) *haha*

Hur är det med er annars då? Med mig är det sisådär. Igår var en väldigt tung dag, men jag gjorde mitt bästa iaf. Åkte ner på stan med lillhjärtat för att fixa mitt busskort och sen hörde jag av mig till Katrin och kollade vad hon gjorde då jag inte alls hade någon lust att åka hem och som tur va så var hon ute med sina barn och lekte så då gick jag och Theo dit :) Trevligt var det och rätt som det var så bjöd dom på mat också och det blev våfflor :) Men Theo åt inte mycket som vanligt :/ Sen skjutsade Katrin hem mig och Theo då hon endå skulle ut till Bomhus :)

Idag var Theo på dagis och glad blev han när han kom till dagis :) Hade knappt tid att säga hejdå ;) Efter att jag lämnat honom där så tog jag bussen hem till Katrin och umgicks med henne hela förmiddagen, riktigt trevligt hade vi och speciellt när det kom en humla mitt i matchen ;D Haha va roligt vi hade! Riktigt skönt att ha en sådan vän som Katrin som tar en för den man är oavsett om man har en dålig dag eller inte ♥ Det är inte många som är så och jag har bara en enda vän som är så och det är hon och jag är så glad över att jag har henne! ♥ Vad skulle jag göra utan henne?!? När jag sedan tog bussen därifrån för att hämta hem hjärtat från dagis så kom jag ihåg att ta med mig boken också som jag glömde igår och nu väntar jag bara på att hjärtat ska somna så jag kan hoppa in i duschen och sen slänga mig i säng och läsa ;) Men han borde somna snart då han varit tyst ett tag nu :)

Imorn är det torsdag och Theo ska till dagis och direkt efter att han är lämnad där så ska jag ner på stan på möte. Fick även ett brev hem idag om att jag ska på möte nästa vecka också och då blir det på det stället där jag ska börja snart och det ser jag verkligen fram emot! Sen på fredag så är det utvecklingssamtal på dagis då det inte blev av förra fredagen då fröken var hemma och vabba då :) Sen i helgen får vi se vad som händer och sker. Theo ska vara hos mig iaf då jag och hans pappa nu har bytt helger på min begäran så då blir det min helg även nu till helgen :)

Och i lördags när jag var ut så hade jag så grymt roligt så det finns inte! Har inte haft så roligt på flera år! Träffade en hel del nya människor, men även en del som jag träffat förr så det var hur trevligt och roligt som helst! Och det bästa av allt är ju att det snart ska göras om igen! :D Känns så härligt att äntligen kunna umgås med mina syskon igen då 4 av dom var med + även en av mina kusiner som jag faktiskt aldrig har druckit med förr, men skit roligt var det! Men i söndags mådde jag som jag förtjänade och låg på soffan mest hela dagen ;P Haha men det kunde jag ta för att ha haft så roligt som jag hade! :)

Nej nu sover han så nu blir det en dusch och sen sängen!

God natt!


Mitt älskade busfrö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0