Måndag 28 Maj 2012

God morgon :D Ledsen för dålig update den här helgen, men det har varit strålande väder så jag har inte suttit vid datorn nånting och sen har appen inte funkat för mig :/ Men nu verkar det som om att den gör det :)

Den här helgen var det meningen att jag skulle vara barnledig, men A och Theo har sovit här hos mig hela helgen och det var nog tur då A åkte på en jäkla nackspärr i lördags :( Tack och lov så gick den över så gott som igår och han kunde vara med han också <3
I fredags så var vi iväg och fixade paviljong till min framsida och nu är det så mysigt där att man vill sitta där ute hela tiden ;) Sen blev det grillning precis innan regnet kom :P
En till sak vi gjorde i fredags var att vi åkte ut till Hillesjön och lät Kelly bada :D Det är så skönt att hon inte är så feg för vatten längre :D
Sen i lördags så åkte vi och köpte lite blommor till framsidan och sen tog vi det bara lugnt i värmen :) Gick några långpromenader gjorde vi också och hade det underbart.
I går så började vi med att mamma kom över och skulle hjälpa mig plantera blommorna, men sen skickade hon iväg mig och A till flickorna så vi kunde plantera där och hon hemma med Theo och det tackar vi för :) Så nu är det sommarfint hos dom också <3 Sen bjöd vi min familj på grillat och Theo åt jätte bra :D

Det var lite om min helg och det bästa av allt var att vi var ute precis hela helgen, från morgon till kväll!

Idag är det måndag och Theo ska till dagis och sen får vi se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0