Lördag 19 Maj 2012

Denna dag har varit hur bra som helst! Hjärtat sov hos mig och vi blev väckt av vårat älskade gohjärta och då blev det en hel del bus <3
Sen blev det frukost och efter frukosten så hoppade vi i skorna och gick ut på en riktigt lång promenad med Kelly och vi fick oss några rediga skratt :D Kelly tycker egentligen inte om vatten, men när vi var ute och gick så hittade hon ett dike som hon hoppade ner i och lekte som tusan i :D Roligt hade hon och vi med ;)
Efter promenaden åkte vi iväg en sväng och sen hem och åt lunch och vid 16-tiden åkte vi med Theo till sin morfar där han ska spendera natten och jag och hjärtat tog bussen ner på stan och gick på bio vilket vi inte gjort på ett år och efter bion gick vi till Church Street och åt och det är ju så underbart gott där så man rullar därifrån ;D
Sen satte vi oss på bussen hem och nu är vi hemma hos hjärtat och ska titta på film och jag ska sova här :) Imorn ska jag hämta Theo när jag vaknat och sen får vi se vad som händer. Är det lika fint väder som idag så är vi ute, annars så får vi se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0