God natt!

Hej på er! Tänkte nu smyga in och säga god natt :) Jag ska alldeles strax krypa ner under täcket och läsa lite innan John Blund kommer. Känner att jag är riktigt jäkla trött idag så det ska bli skönt med en rätt så tidig kväll.

Men dagen har iaf varit hur underbart bra som helst! Efter att jag lämnat Theo på dagis så tog jag bussen ner på stan och mötte upp mina älskade systrar och sen fortsatte färden ut till Valbo :) Hittade en hel del fint, men ingenting fick följa med hem då ekonomin inte tillåter det för tillfället ^^ Men trevligt var det iaf och vi bestämde nu också att på fredag så blir det en kubb-kväll igen! Och då jag även är helt barnledig den här helgen så behöver jag inte känna att jag måste ta det lugnt för Theo's skulle, då han ska vara hos sin pappa och jag vet att han tar hand om honom ♥

Imorgon är det tisdag och Theo ska till dagis och jag ska på möte. Ska bli väldigt roligt och intressant, men självklart är jag skit nervös inför det! Jag har snart gått hemma i 1 år så självklart känns det bra att få komma ut och träffa folk och slippa se hemmets alla väggar några timmar om dagen, men det är just det som just nu skrämmer skiten ur mig. Hemmets väggar har verkligen varit min trygghet det här året och nu ska jag försöka bryta mig loss därifrån. Det kommer bli tungt absolut men samtidigt så kommer det kännas så skönt efter åt! Jag hoppas nu bara att det blir lika bra som det låter.

Nej sängen var det nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0