God morgon fredag!

God morgon på er denna underbara fredag! Solen skiner och det riktigt steker här hemma i mitt vardagsrum och vi allihopa njuter till fullo :D Så jäkla underbart är det!

Idag ska jag och Theo cykla till dagis :) Jag kommer självdö, men Theo tycker det är roligt så jag får offra mig ;) Sen så ska Theo hem till sin pappa efter dagis och stanna där till imorn och sen imorn kommer han tillbaka till mig då A ska iväg på jubileums middag med sin morsa och sen ska Theo tillbaka till sin pappa på söndag och stanna till måndag :) Så vi får se vad som händer den här helgen, men lungt blir det iaf och är det sånt här strålande väder ute så blir vi ute! :D

Nej nu är det dags att hoppa i lite kläder och borsta tänderna så vi är klara när vi ska cykla iväg :)

image description
Min älskling hos sin morfar för några veckor sedan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0