Fredag 11 Maj 2012

God morgon! Härligt med fredag eller hur? :D

Theo kom in och väckte mig före klockan 6 i morse och då blev jag inte så jätte glad då jag inte sovit så bra i natt. Men han ville att jag skulle starta tvn åt honom och sen la jag mig på soffan och slumra lite. Nu är jag uppe och har precis ätit frukost och nu tänkte jag klä på mig och Theo så vi är klara tills det är dags för dagis :)

Sen den här helgen är jag ju barnledig också och ikväll väntas det roligheter :D sen resten av helgen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig :) Det är nått jag verkligen behöver så det ska bli skönt :)

Nej nu hinner jag inte skriva mer för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0