:(

Så var även denna dag till enda och strax ska hjärtat i säng och efter det så blir det nog sängen för mig med då ångesten är på topp och jag är ensam med Theo, vilket jag egentligen inte alls vill men det är bara att gilla läget.
Men jag börjar ledsna på att jag ska finnas där och ställa upp men får inget tillbaka när jag verkligen behöver!!

Jag ska sluta bry mig och absolut inte finnas där längre när du behöver för du finns ju aldrig där för mig!?! Jag är trött på att jag ska ödsla den lilla energi jag har på nån som inte kan finnas där när det verkligen gäller.. Ja trött på det är jag verkligen! Jag ställer upp så fort du ber om det och så fort du känner att ångesten är som värst, men inte fan finns du där för mig när jag behöver så nu tänker inte jag finnas där för dig heller fortsättningsvis!

Ledsen för detta inlägg men mår fruktansvärt just nu och var tvungen och få ur mig det :'(


Kommentarer
Postat av: Katrin

gogumman min! tänker på dej <3 kramar

2012-05-31 @ 21:17:39
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0