Dagen :)

Hej på er så här nästan mitt i natten ;) Hur har eran dag varit? Min har varit hur bra som helst! Ringde till pappa strax innan kl 11 och kollade om jag och Theo kunde komma och det var självklart att vi kunde det, men innan vi gick så fick Theo lunch och han åt upp allt idag igen :D

Sen när vi gick så fick Theo gå hela vägen själv och han har blivit så duktig på att gå själv nu och man ser hur roligt han tycker att det är :) När vi kom fram till pappa så blev det fika ute på framsidan i det underbara vädret och efter det ville Theo ut och leka i leksaken med morfar ;) Bjudna på mat blev vi också och det blev grillat och jätte gott var det, så min dag har varit super och vi har varit ute i stort sett hela dagen :)

Och nu säger jag god natt då klockan börjar bli en del och hjärtat ska till dagis och jag ut till Valbo med mina systrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0