11 månader ♥


20110601

Det har varit en tung dag idag. Idag skulle du, mitt älskade hjärta ha varit 11 månader ♥ Du hade kanske börjat stapla fram på dina ostadiga ben och ramlat en massa, men även bjudit på en hel del skratt ♥ Mitt hjärta är krossat och kommer aldrig bli helt igen, inte fören den dagen då jag åter få se dig och din storasyster. Jag älskar er båda så oerhört mycket och saknaden efter er är så enrom så den går inte ens att beskriva ♥

Dessa 11 månader med sorg och kärlek har varit så otroligt jobbiga, men jag vet att du Svea och Meja har det bra där ni är nu med alla som ni har runt omkring er ♥ Men jag hade hellre sett er här med oss än uppe i himmlen. Mamma älskar och saknar er så mycket mina älskade flickor ♥



20090101


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

En ny omgång av veckans bloggtips är uppe!

Vinnaren syns i min meny när du tittar på startsidan!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/ny-omgang-av-veckans-blogg.html#comment

2012-05-02 @ 19:07:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0