Måndag 26 Mars 2012

Så var kvällen här och snart ska jag krypa ner under mitt täcke och fortsätta läsa ;) Fortsätter jag läsa i den här takten så har jag läst ut boken till imorn ^^ och det får inte hända då jag inte har fortsättningen än ^^ Menmen..

Dagen har varit rätt så bra idag.. När Theo och jag kom hem från dagis så ville han vara inne och titta på "Bilar" och efter maten så ringde vi till A och frågade om han kunde skjutsa mig till affärn då jag inte hade någon större lust att ta bussen med Theo och snäll som han är så kunde han det :D Och efter att vi varit och handlat så var jag och Theo ute en stund och lekte i lekparken och när vi sen kom in så ville Theo titta på "Bilar" igen och dricka välling. Sen la vi oss i hans säng och läste saga och sen sov han ♥ Mitt älskade hjärta ♥

Imorgon är det tisdag och vi får se vad vi hittar på.. Medan Theo är på dagis så har jag ett möte och sen vid 15-tiden tror jag att det var så ska jag träffa min läkare och då får vi se om jag ska fortsätta vara sjukskriven (vilket jag tror) eller inte. Men då F-kassan strular och har sig som alltid så får vi väl se när jag ska börja arbetsträna och så och så länge jag inte för det ska jag vara sjukskriven har det sagt, men vi får väl se..

Nu till något helt annat.

Jag är medlem i en grupp på facebook som heter "Unga mammor som finns för varann" och just nu skriver jag i en tråd där det var en mamma som frågade om hur det var att föda barn på Gävle sjukhus och jag kunde inte låta bli att berätta vad jag tycker och känner inför det. Jag skulle aldrig för mitt (eller mitt barns) liv föda barn eller ens gå på undersökningar på Gävle sjukhus om jag vore gravid igen. Aldrig i livet att jag skulle det! Jag föder hellre hemma eller ensam i skogen än föder på detta äckliga slakthus! Jag har fött 3 barn på Gävle sjukhus, men jag har bara fått tagit med mig sonen hem, jag har bara fått pussat min son god natt. Jag har aldrig fått ge mina döttrar en god natt puss på kvällen innan dom ska sova. Jag har aldrig fått mata mina döttrar med nappflaska eller när dom skulle ha provat smakpotioner. Så jag kan säga och stå för det av hela mitt hjärta att jag skulle aldrig mer någonsin föda barn på Gävle sjukhus då chansen att jag får ta med mig mitt älskade barn hem är väldigt liten. Jag råder även andra att inte göra det om dom vill vara säkra på att verkligen få hem sitt barn. Men sen ska man heller inte gå på undersökningarna på Gävle sjukhus! Blir jag gravid igen så kommer jag inte sätta min fot på Gävle sjukhus under hela graviditeten! Eller ja förutom när jag ska till min diabetessköterska då.. Menmen.. Aldrig på förlossningen..

Vill ni läsa om mina döttrar så kan ni göra det här och här


Meja och Svea ♥
Mina älskade, fina och bästa tjejer ♥
Jag saknar och älskar er så mycket så det finns inte ord till det ♥


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips finns publicerade och morgondagens uttagning finns i samma inlägg, keep going! Anmäl dig om du inte vann idag:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-4.html#comment

2012-03-26 @ 23:12:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0