Kluven :/

Ja nu sitter jag här hemma i vardagsrummet och är jäkligt kluven!?! Hur fan ska jag/vi göra nu?? Hur påverkar allt det här Theo och framför allt hur kommer han att må?? Theo's avdelning på dagis ska stängas ner helt och alla hans ordinariepersonal kommer att försvinna och det känns inte bra i min mage! Han ska kastas in i en annan avdelning med både barn och vuxna han inte känner och framför att vuxna som JAG inte känner och det känns inte alls bra! Vi har inte fått någon jätte bra information om det här, bara att det var planer på att det skulle läggas ner, men inte mycket mer och att alla hans ordinariepersonal skulle försvinna hade vi ingen aning om då det var sagt att iaf Theo's absoluta favorit skulle jobba kvar, nu också ska sluta :( Hittade lapparna på hans hylla i morse när jag lämnade honom och precis hela dagen har min hjärna gått på högvarv :/ Sen så ska Theo's absoluta bästa vän också försvinna från dagiset då han ska börja på ett annat och då kommer ju tankarna på att flytta Theo också vilket iofs känns mycket bättre för mig som förälder, men sen kommer dessa tankar attt Theo och hans vän kankske inte alls hamnar tillsammans och hur blir det då om dom träffas ute på gården och sen måste sära på sig igen? Är det rätt att utsätta min lilla älskling för det? Eller ska jag flytta honom till en annan förskola i närheten där allting blir nytt?!?
Jag är så kluven och orolig just nu så det finns inte och det känns inte alls bra det här! :( Tur att jag ska träffa upp en annan mamma som har sitt barn på samma avdelning som Theo och bolla lite tankar med. Usch vad det här var jobbigt och inte alls det jag hade behövt nu :(


Theo på dagis maj 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0