Torsdag 5 Juli 2012

Hej på er! Ny månad här och jag har bloggtorka så det finns inte ord till det. Men sen så funkar ju inte appen heller och då jag nu bloggar mest från den så blir det inte så mycket skrivande här..
 
Men idag är det iaf torsdag och om 5 hela dagar så blir jag gammal! Panik Haha ja lite smått panik har jag allt inför det, menmen ;)
 
Ja annars så har det inte hänt så speciellt mycket. Förra veckan var vi på husvagnssemester med Theo's morfar och vi åkte till Kolmården! Theo tyckte det var hur roligt som helst och vi hade tur med både folk och väder då det inte var många där alls ;) Helt underbart var det att komma iväg några dagar och bara vara. Det var något som verkligen behövdes nu när allt är upp och ner.. Och ännu mer upp och ner är det nu än vad det var då, men förhoppningsvis så kommer det bli bra det med.
 
Idag har jag ingen aning om vad jag och Theo ska hitta på. Han ska strax till dagis iaf och jag funderar på om jag ska storstäda under tiden om jag orkar, men vi får se :P Sen skulle jag verkligen behöva klippa grässmattan på både fram och baksidan så kanske att jag ska fixa det istället för att städa.. Aja vi får se vad det blir och vad man orkar med ^^
 
Nej fixa det sista som ska med till dagis och sen gå till bussen :) Eller just ja, vi ska ju cykla till dagis idag :D
 

Min prins i Kolmården

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kommer jag äntligen in på bloggen igen men jag var tvungen att få hjälp av kundservicen. ja det är verkligen segt att det inte funkar som det ska. Och appen fungerar fortfarande inte. Och herregud vad dom gjort om sidan.. ska kolla vad dom gjort egentligen senare, orkar inte nu hehe :) ja vad jag förstått så ska dom göra om appen också. Hoppas allt är bra med dig <3

2012-07-06 @ 11:33:54
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0