Torsdag 19 Juli 2012

God morgon! Torsdag idag och än så länge skiner solen så vi hoppas på en dag med fint väder :) Idag får vi se vad som händer. Theo ska till dagis och idag har jag inge A-resurs utan ska på läkarbesök så vi får se vad som händer idag. Igår efter att jag hämtat Theo på dagis så mötte vi min mamma och sen följde vi med henne till Apoteket och efter det så gick vi till min kusin och umgicks och vi åt även grillat där :) Så vi var ute precis hela eftermiddagen igår, jag och Theo kom inte hem fören vid 21-tiden och det tog ytligare en timme innan Theo somna ^^ Nej nu ska jag äta upp mon frukost och sen ska vi börja göra oss klara för dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0