Torsdag 12 Juli 2012

God morgon! Trött är bara förnamnet på vad jag är just nu, men det är ju tur då att hjärtat ska till dagis då kan jag passa på att vila lite :) Huvudvärk har jag också :/ Jag fyllde ju år i tisdags och min födelsedag var hur bra som helst! Men det var ju lite synd på vädret bara men men ^^ Igår så gick jag över till grannen en sväng och sen följde jag med en kompis ner på stan där jag träffade på mamma och Ramona :) När jag kom hem från stan så la jag mig och vila en stund innan jag hämtade mitt älskade hjärta och sen blev det grillning med min mamma, Ramona och min kusin plus hennes familj :) Efter det sen så gick Theo och jag hem för det var kväller, men Theo somnade inte fören sent :/ Och idag får vi se vad som händer. Vi pratade igår om att Theo och Nowa ska få leka men vi får se hur det blir med det :) Nej nu ska jag göra oss klara för att gå till dagis. Ha en bra dag hörrni! :)


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Vad roligt! Vi få¨r kanske ses nångång då så dom får leka :)

2012-07-12 @ 20:06:19
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0