Söndag 15 Juli 2012

Hej på er! Läget med er? Med mig är det rätt så bra och helgen har varit hur bra som helst! Var länge sen man hade en så bra helg som jag hade nu måste jag säga.
 
Fia och Kevin kom vid 20:30-tiden i fredags och dom åkte vid 10-tiden i morse. Dom skulle ut till min mormor och hämta Fias låssasmamma och sen ville Kevin hinna hem till nån fotbollsmatch som han skulle se ;P Så dom packade ihop rätt så fort i morse och Theo blev inte glad när hans "Kevim" skulle åka ;P Men vi ses snart igen och vid årsskiftet så kommer det nog bli att vi ses mycket mer! :D Iaf så hoppas vi på det!
 
Idag är det söndag och det regnar ute :( Jag som hade tänkt att jag och Theo skulle ta en promenad upp till min pappa och hälsa på lite då han kom hem från sin fiskesemester igår och Theo har tjatat efter sin morfar så jag hoppas att regnet ger med sig så att vi iaf kan komma dit, sen kanske pappa skjutsar hem oss vilket han brukar, men vi får se :) Theo vill iaf dit så ^^
 
Igår så var vi på bio :) Det var jag, Emma, Fia, Kevin och Katrin och vi var och såg "Ice Age 4" och den filmen var ju underbar! Fy satan vad vi skrattade :P SEn efter bion åkte vi en sväng ut till Hille kyrkogård så Fia fick säga hej till sin pappa och sen åkte vi hem :) Theo sov när vi kom hem och A gick rätt så på en gång när vi kom och sen satt vi och snackade och kolla lite på tvn innan vi gick och la oss :) En helt perfekt helg och jag hoppas på fler sådana!
 
Nej fixa den sista tvätten nu och sen ska jag in i en dusch och efter det så blir det nog en promenad upp till pappa trots regnet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0