Måndag 9 Juli 2012

God morgon på er! Måndag idag och bara en dag kvar innan jag fyller gammal ;P Regnar gör det idag också vilket är skit tråkigt :/
 
Theo är iaf på dagis nu och idag var det dags att vara på sommarförskolan och jag hoppas att det kommer gå bra för honom! Han ville inte alls stanna kvar när jag och A skulle gå därifrån så jag hoppas verkligen att det går bra idag för honom. Det gör så ont i mammahjärtat när man ska lämna barnen och dom visar tydligt att dom inte vill vara kvar :( Men det som är skönt nu med sommarförskolan är ju att det bara ligger några meter ifrån där jag bor så det är ju inte så långt ;) Och nu håller jag också tummarna på att Theo kommer få plats på just denna förskola till hösten då han står på överflytt. Hoppas iaf att han kommer få plats där så snart som möjligt! Skulle verkligen vara bra och framför allt skönt att byta dagis.
 
Ja annars idag så händer det inte så mycket. Ska snart ställa mig och städa och greja då det måste bli gjort till imorn när folk kommer ^^ Det är ju inte varje dag man fyller gammal så då måste jag ju slå på stort och städa :P Inte för att jag egentligen har någon som helst lust till det, men det måste göras..
 
Hoppas ni får en bra dag trots regnet! :)
 

En bild från Kolmården :)

Kommentarer
Postat av: N*

funderar också på att åka till Kolmården i sommar, var så länge sen jag var där;D

2012-07-09 @ 14:27:06
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0