Måndag 23 Juli 2012

God morgon på er! Måndag idag och en ny vecka är här :) Theo är hemma idag då jag är ledig så då tyckte jag att han kunde vara hemma med mig och senare ska vi hem till min mamma en sväng :) Min mormor skulle komma dit också..
 
Tja annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, min vardag är rätt så tråkig så det finns inte så mycket att skriva om.
Helgen har varit rätt så bra. A har varit här hela helgen och vi har bara tagit det lugnt. Gårdagen var fruktansvärt tråkig och lång! Vi gjorde i stort sett inte ett skit. Men det gick iaf och Theo somnade före klockan 18:00 för natten och jag trodde att det skulle bli en väldigt tidig morgon idag, men mitt älskade hjärta vaknade inte fören strax efter klockan 07 och det är ju hur bra som helst :)
 
Nej nu ska jag hänga tvätten på tork som precis blev klar och sen starta en till maskin ^^
 
Ha en bra måndag hörrni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0