Lördag 28 Juli 2012

God förmiddag på er! Hur är det med er denna underbart soliga lördag? Här hemma är vi inte så pigga, men vi är dock glada ;P Idag ska vi åka till stranden med bästa Katrin och hennes familj och det blir första strandbesöket denna sommar! :O Det har ju inte varit väder för det tidigare men nu passar vi på innan hösten kommer.
Men det blir inget badande för mig då jag inte äger nå badkläder och sen är jag sån jäkla badkruka så det är lika bra att jag inte ens försöker bada ^^ Men doppa fötterna ska jag försöka göra och så måste jag ju såklart hålla mig vid strandkanten så min lilla fisk till son kan bada ;) Men eftersom det är första gången för honom också att bada i havet denna sommar så kanske han inte är så pigg på att slänga sig ut, annars så bryr han sig inte ett dugg om att det är kallt i vattnet så vi får väl se :)
Efter badet får vi se vad som händer. Mitt stora hjärta skulle komma och umgås med oss iaf, men vad vi hittar på får vi se :)
 
Nej dags och fixa lite lunch åt mitt lilla hjärta och sen bär det av mot stranden :)
 
Ha det bäst hörrni!
 
Theo halvbadar när vi är på campingen vid Kolmården ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0