Kväll

Theo är nattad och jag sitter nu och väntar på att min kusin och hennes sambo från Örebro ska ramla in genom dörren :) Dom skulle komma vid 19 sa dom först men nu är dom över en timme sen så vi får väl se när dom kommer. Hoppas det inte blir allt för sent bara då Theo är en rätt så morgonpigg kille ;)
 
Annars idag har det inte hänt så mycket. Det jag var nervös över i morse gick bra, men vad det handlar om tänker jag inte skriva ut än så ni får allt hålla er :) Annars så har vi bara varit hemma sedan jag hämtade hjärtat från dagis. Legat i soffan och tittat på en massa film har vi gjort och bara haft det underbart bara mitt älskade lilla hjärta och jag ♥
 
Nej nu ska jag äta lite kvällsfika och sen slänga mig i soffan och hoppas på att dom kommer snart ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: N*

Nu har jag iaf eventuellt någon bil att låna av mina päron, dom tyckte inte heller att man ska lita på mina gamla bilar när det handlar om en sån lång sträcka haha. Så Bilproblemet löser sig nog. Då är det bara att hoppas på någorlunda bra väder, att jag får möjlighet till att ta semester och att jag har råd!:) är iaf en bit närmre nu när jag vet att bil löser sig! jag längtar :) så längesedan var det ju nu igen:(!

2012-07-15 @ 10:41:55
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0