Hemma

Theo är nu hemma och det hade gått bra idag vilket var skönt och höra :) Och nu när vi kom hem så kom huvudvärken från helvetet på oanmält besök så nu ligger man halvt om halvt utslagen i soffan. Har tagit alvedon som jag hoppas ska hjälpa snart. Det är tur att Theo tycker om att titta på film och speciellt just nu då jag har så ont så jag vet inte vad. Snart dags och börja med maten också och idag blir det chicken bits och ris då jag inte alls känner för att ställa mig och göra nå mer avancerat ^^


Kommentarer
Postat av: N*

nej appen ser exakt lika ut! jo med mig är det bra:) så gammal blir du inte ;) <3

2012-07-09 @ 18:21:30
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0