Fredag 13 Juli 2012

God morgon! Läget med er? Med mig är det bra men jag är sjukt nervös!! Men det går nog bra hoppas jag iaf. Idag ska Theo till dagis och jag hoppas att lämningen går bättre idag. Theo vill inte alls bli lämnad på dagis och han blir jätteledsen när vi kommer dit :( Men det är ju tur att det går över så fort jag försvinner, men att lämna sitt barn när dom gråter så hysteriskt som Theo har gjort den här veckan gör verkligen skit ont i hjärtat! Men idag ska vi gå till dagis med min fina vän som har sin dotter på samma dagis och hon och Theo älskar att leka med varandra så förhoppningsvis går det lättare idag :) Jag håller iaf tummarna för det. Nej hoppa i lite kläder och så nu då :)


Kommentarer
Postat av: N*

vad är det som du är nervös över hjärtat?

2012-07-13 @ 10:20:58
URL: http://nancykarlsson.blogg.se
Postat av: M

Varför låter du han inte ha sommarlov då när lämningarna är bökiga? Du jobbar väl inte? Såg att du skrivit förr att ni ville ha överflytt till det dagiset men varför inte då ta en inskolning när det blir aktuellt istället och låta pojken vara hemma nu några veckor.....?
Jag menar inget illa utan det va bara en fundering :-)

2012-07-13 @ 10:21:09
Postat av: N*

Va? Vad glad jag blev nu när jag såg vad du skrivit!! smsa mig när du vart på besöket? <3

2012-07-13 @ 10:23:45
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0