Välkomna!

Hej och välkomna till min nya blogg! Iochmed att det är ett nytt år så tänkte jag att jag skulle börja blogga i en ny blogg och försöka satsa lite mer istället för att i stort sett bara skriva ointressanta blogginlägg vilket i längden bara gör bloggen väldigt ointressant. Så vi kör på en nystart detta år!

Jag kommer fortfarande att skriva om mina två döttrar som båda dog i slutet av graviditeten och jag kommer blogga väldigt mycket om sorgen efter mina döttrar och allt som hör dom till. Men jag kommer också skriva mycket om glädjen och kärleken till min son Theo som finns hos oss och sprider lycka och kärlek varje dag ♥

Jag kommer också skriva en hel del om diabetes då det är något jag själv har, så jag tänkte skriva en hel del om vad diabetes är och om olika produkter som finns för att underlätta livet med diabetes. Sen så kommer jag även skriva en del om vardagliga saker :)

Min gamla blogg kommer inte att raderas då jag vill ha den kvar. Och är ni intresserade av att gå in och läsa det jag har skrivit där så kan ni gå in HÄR och göra det :)

Är det något ni underar över så är det bara att höra av er så ska jag försöka svara på det så bra jag kan och kom ihåg att ingen fråga är för dum!

Hoppas att ni kommer trivas här med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0