Underbart!

Denna dag kan inte sluta på något bättre sätt! Flera ton har lyfts från mina axlar och jag kan äntligen se slutet av denna väldigt mörka tunnel. Nu kan det bara gå bättre och jag ska göra allt jag kan för att det är så det ska bli!
Visserligen är det långt kvar och en hel del kvar att göra, men nog fan ska jag klara det allt! Jag måste klara! Mycket är som sagt ordnat nu och mycket av det löste sig idag! Nu kan jag bara blicka framåt och se det ljusa tillsammans med min underbara familj ♥

Idag på förmiddagen så kom Jenny hit med sin son Rasmus :) Vi pratade lite skit som vanligt och så följde dom med när vi skulle till veterinären med Kelly :) Allt gick bra där och Kelly har en svamponfektion i båda öronen och vi ska tillbaka till veterinären om 8-9 dagar för att se så att det har blivit någon förbättring :) Sen när vi kom hem från veterinären har allt bara flutit på och jag känner mig som sagt flera ton lättare! Jag trodde inte det här, men nu jäklar!

Snart kommer Linda hit också :) Blir lite monopolspel ikväll vad det lät som och sen blir det nog en hel del skit snack som vanligt :) Trevligt ska det bli iaf!

Imorgon är en fullspäckad dag, men det känns härligt om jag ska vara ärlig!



Kommentarer
Postat av: emelie - 19 år och ensamstående mamma till Wilma

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med er :) Vad är det som har hänt som du är så glad över? Jag hoppas det är något riktigt bra <3

Kram!

2012-01-24 @ 18:19:35
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0