Torsdag 5 Januari 2012

Hej på er! Här hemma tar vi det bara lugnt just nu. Theo sitter och tittar på "Musses klubbhus" och jag sitter här och slåt ihjäl lite tid. Tvättmaskinen går den också och sambon är ute och arbetstränar. Får se när han kommer hem, han sa att han inte skulle vara borta så länge så vi får väl se :) Men vad jag och Theo ska hitta på under tiden vet jag inte, men vi kommer väl på nått förhoppningsvis :)

Sitter även just nu och väntar på att få svar på ett viktigt mejl vilket jag har väntat på hela veckan, men det kommer aldrig -.- Personen i fråga är väl upptagen med nånting annat så jag får vackert vänta lite till :)

Sen så har jag sett att det är några stycken som läser min blogg och som vanligt så får ni jätte gärna kommentera! Ju fler kommentarer desto roligare är det att blogga så kom igen nu! :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

jag läser gumms =)

2012-01-05 @ 15:46:54
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0