Torsdag 26 Januari 2012

Så var Theo på dagis och nu kan man andas ut lite :) Varit lite spänt nu på morgonen, men nu är det bra igen och vi kan bara hoppas. Nästa vecka hoppas vi på att det händer lite andra saker också och visst det kommer bli skit jobbigt, men i slut endan så kommer det bara bli bättre! Iaf så är det de vi siktar in oss på!

Efter att vi hämtat hem Theo från dagis så ska vi åka och storhandla. Ekar tomt i skåpen just nu så det ska bli skönt att få hem lite mat tycker jag ^^ Annars så händer det inte så mycket mer just idag..

Fick en kommentar där någon frågade om det jag skriver om som ska hända handlar om anmälan som vi gjorde mot sjukhuset och det kan jag svara på att det gör det inte! Vi har inte hört någonting om anmälan sedan den 13 december då jag fick hem ett bekräftelsebrev från socialstyrelsen att dom tagit emot min anmälan. Vi hoppas på att få höra något om den snart, men än så länge har vi inte hört ett ljud från dom.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- 8 st vinner ONE PIECE + klocka m.m

Kul att du är med & tävlar om en klocka, allt bra ikväll sötis?:D

2012-01-26 @ 20:05:17
URL: http://eemma.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Här blir det storhandling imorgon, bäst o passa på liksom ;)

2012-01-26 @ 22:26:43
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0