Torsdag 12 Januari 2012

God morgon på er solstrålar ♥ Här hemma är det bara jag vaken ;) Men resten av familjen ska jag vara så fräck och väcka om en stund. Theo ska ju nämligen till dagis idag! Som han har tjatat så äntligen ska han få komma dit, men innan dagis så ska han till tandläkaren och jag hoppas att det går bra och att han är samarbetsvillig och vill öppna munnen ;) Det ville han inte i somras när han hade ramlat och slagit munnen i asfalten ;P

Efter att Theo blivit lämnad på dagis så ska jag hem och bara ta det lugnt. Krypa ner i min "onepiece" som jag fick av min underbara mamma igår och bara ha det bra ♥ Sambon ska ut och arbetsträna och vi får se om han tar med sig Kelly eller inte..

Ja annars idag händer det inte så mycket. Ikväll när syster kommer hem från jobbet och allt så ska vi ut och gå igen, men den här gången blir det bara ett varv runt Rudsjön ;) Det blev lite mycket för mina hälar igår så då tar vi det lite lugnare idag ^^

Nej dags och väcka resten av familjen nu då så vi hinner göra oss klara innan dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0