Söndag 29 Januari 2012

God morgon! Usch vad jag har sovit dålig i natt och Theo vaknade tidigt så man är ju inte den piggaste idag inte :/ Menmen nånting ska vi väl göra av den här dagen också..

Igår gick vi ut hela familjen och lekte i snön och åkte pulka :) Funderar på om vi ska göra det idag igen då Theo tjatar om att han vill gå ut :) Sen får vi se vad som händer mer idag, har inga planer men det skulle vara skönt att ha det känner jag då jag börjar bli något rastlös.. Menmen vi får väl se vad som händer..

Just nu tittat Theo på "Art Attack" och jag måste ju säga att jag tycker verkligen om det programet! Man får så många idéer från det programmet, men tyvärr så är ju Theo lite för liten än så länge så vi kan inte prova på och göra allt som jag känner att jag skulle vela göra och han har dessutom inte tålamod för det än! Men om kanske några månader så kanske man kan börja lite smått :)

Nej nu ska jag plocka lite här hemma och så funderar jag på om jag kanske ska dra fram dammsugaren? :)

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tjoho :)

Hoppas du får ett bra slut på den här veckan :) kraaam

2012-01-29 @ 20:26:43
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hahah oj, det var kanske lite väl :P men den är underbar den filmen. Eller, alla disneys filmer är underbara :)

2012-01-29 @ 21:15:55
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0