Söndag 22 Januari 2012

God förmiddag på er! Hur har eran helg varit såhär långt? Min har varit en riktig bergochdalbana :/ Ångesten har varit hög och då menar jag riktigt hög den här gången :/ Mått skit hela fredag natten fram till idag och idag är det fortfarande inte helt bra :(

Men i fredags iaf så kom Linda hit och vi spelade lite monopol och snacka en massa skit :) Hon vann som vanligt, men det gjorde inte mig så mycket ;) Hon åkte hem strax efter 22-tiden och efter en liten stund efter att hon åkt slog ångesten till så då gick jag och la mig. När jag vaknade igår så var den fortfarande kvar och det spelade ingen roll vad jag än gjorde eller inte gjorde så vägrade den släppa. Men dagen var väl rätt okej iaf då på förmiddagen låg jag och Theo i soffan och kollade på "Trassel" och hade det hur mysigt som helst ♥ Och han låg still och mös med mig nästan hela filmen och det är väldigt bra för en 2åring tycker jag! :) Sen tog jag det bara lugnt hela dagen då jag inte klarade av och göra någonting. På eftermiddagen så gick jag och Theo hem till mamma och stannade där hela kvällen och kom hem igen vid 20-tiden. Theo fick då välling och sen var det sängen för honom och imorse så vaknade han 5:30 och kom då in och väckte mig. Snacka om att man då var mer död än levande och att då ha en karl bredvid sig som snarkar hela nätterna gör inte att man får sova så speciellt mycket.. Dom 3 senaste nätterna har jag inte sovit mer än max 9 timmar :( Så trött kan jag lova att jag är, men här hemma får man inte ta igen förlorad sömn så det är bara att bita ihop..

Tja idag har vi inga planer alls och så ska det förbli för jag känner inte för att göra någonting överhuvudtaget.. Tänker inte göra nånting idag heller. Ångesten är fortfarande kvar och jag tänker inte försöka dämpa den! Det har jag gjort tillräckligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0