Skönt!

Kom precis innanför dörren :) Har varit ute och gått med världens bästa syster och vi har som vanligt gått runt Rudsjön i rask takt så nog har vi fått rört på fläsket idag ;)

Tidigare idag så var jag och Theo ute och åkte pulka med Theo's mormor och min kusin och hennes familj :) Roligt var det och Theo älskade att åka pulka ner för backen ;) Och när barnen tröttnade så gick vi hem till mamma på fika :) Barnen fick även mat ^^ Sen gick jag och Theo hem strax före 19-tiden och sen åkte vi till Kvantum en sväng och plockade upp syster och när vi sedan kom hem igen var det kväller för Theo och jag och syster gick ut och gick :) Nästa gång vi ska gå är på onsdag och då ska vi gå på dan istället för på kvällen. Syster är ledig då så då ska vi ta en promenad till dagis och hämta hem hjärtat och sedan ska vi gå hem igen :) Skönt kommer det bli iaf!

Resten av veckan har jag ingen aning om vad som händer. Nån dag ska jag träffa Linda, men så mycket mer än det vet jag inte.. Imorgon på morgonen måste vi ringa några viktiga samtal men annars så blir nog dagen lugn skulle jag tro..

Nej nu ska jag hoppa ner i soffan och kolla på tvn innan sängen kallar..


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

hehe :) vad gör du nu?

2012-01-23 @ 22:05:42
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Haft en bra dag? (:

2012-01-23 @ 22:07:31
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0