Onsndag 18 Januari 2012

Idag gick det mycket bättre att lämna Theo på dagis. Visserligen blev han lite ledsen när vi skulle gå, men inte alls lika som igår vilket var jätte skönt! Men idag när vi lämnade honom så var det den ordinarie personalen som var ute och då kändes det tryggare att lämna honom :)

När vi sedan kom hem så la jag mig på soffan då jag var så trött och hade sån huvudvärk! Karln gick in och la sig i sovrummet han då han också hade huvudvärk. Jag sov iaf lite mer än en timme på soffan vilket var skönt! Känner mig lite piggare, men dock är huvudvärken kvar :/ Men ska ta en ipren nu och hoppas på att den försvinner.

Igår så kom Linda hit och vi prata en massa tjejsnack som vanligt och hade trevligt :) Vi spelade även monopol och Linda vann ;P Men roligt hade vi och hon åkte inte hem fören efter 23-tiden :) När hon åkt så blev det sängen för min del, men jag sov inge bra inatt! Theo kom in och väckte mig före 07 idag och då hade jag bra lust med att vända på mig och somna om igen ;) Men klev iaf upp med honom och bytte blöjan och då såg jag hur röd han var på rumpan! Illröd så jag smörjde honom och då skrek han att det gjorde ont stackarn :( Men jag hoppas att det blir bättre snart ♥

Tja annars idag händer det inte mycket. Ikväll så kanske jag ska ut och gå med syster igen och nu har blåsorna på hälarna försvunnit iaf och jag hoppas inte att skavsåret i ljumsken ska bli värre ;P Annars så får vi se vad som händer :)


Theo i somras, bara nån dag efter att hans lillasyster Svea dog ♥
Usch vad jag längtar till sommaren nu!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

tur det :) man vill ju inte att de små ska vara ledsna.



ja precis, ibland vill barn att man ska umgås med dem men ibland kräver även de små lite egentid :)

2012-01-18 @ 12:27:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Katrin

Försök att smörja ljumsken lite innan du ska gå och ha sen löst sittande kläder. Synd att jag inte har mer av min bivaxsalva =/

2012-01-18 @ 13:53:15
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: emelie

Äsch, släpp det där med att det blir lite ledset ibland när du lämnar. Det är en teater som de spelar upp ibland och inget att bry sig om, du ska absolut inte ha dåligt samvete. Precis alla barn gör det någon gång och det är inget de lider av, inte din son heller:) Jag har fyra barn och de har alla haft sin gråtperiod vid lämning. Det allra bästa är bara att lämna så fort som möjligt för så fort du försvinner ur synhåll så upphör tårarna:)

2012-01-18 @ 20:17:52
Postat av: Lilla H

oj hur har du hittat alla tävlingarna

2012-01-19 @ 11:42:18
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0