Onsdag 4 Januari 2012

God kväll på er! Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt bra för en gång skull. Har spenderat dagen hemma hos mamma medan sambon var ute och arbetstränade och vi hade det trevligt som vanligt :)

Imorse kom Mia hit och hade med sig saxen så nu är Theo äntligen klippt och det blev hur bra som helst! Theo satt inte still när hon klippte och sa heja tiden "aj" och att det gjorde ont bara för att slippa bli klippt, men nu är det gjort iaf och nu ser han ut som en Theo och inte en Thea ;) Hans fröknar på dagis kommer nog inte känna igen honom när han kommer på måndag ;P

Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt. Theo ville inte somna som vanligt så det tog en stund för honom att göra det och så har jag tittar på mitt favoritprogram "Förlossningskliniken" och myst med Kelly i soffan och bara haft det bra. Funderar nu på att hoppa in i duschen eller om jag ska skippa det ikväll och duscha imorgon på morgonen istället. Börjar bli rätt trött så vi får se hur det blir.

Imorgon är det torsdag och vi har inga speciella planer alls förutom att sambon ska ut och arbetsträna igen.

Nej nu ska jag göra annat hade jag tänkt!

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0