Onsdag 25 Januari 2012

Hej på er! Hur har eran onsdag varit? Min har varit väldigt bra om jag ska vara ärlig och jag har fått mycket gjort idag! Lämnade Theo på dagis till klockan 9, sen hem igen och då hämtade vi två soffor och efter det så åkte jag ner till stan med Linda då både hon och jag hade ärenden dit. Gick runt och kollade lite också och det kliade bra i shoppingnerven, men jag lyckades hålla mig ;) Sen hem igen och när jag kom hem så hade sambon redan hämtat Theo så han stack iväg och arbetstränade så fort jag kommit in typ ;)

Jag och Theo har myst och lekt en del under tiden och så har jag gjort det nödvändiga ontet - betala räkningarna - Men nu är det gjort iaf och man behöver inte tänka på dom fören om en månad igen och skönt är det! ;P

Nu är maten i magen också och idag blev det kycklinggryta och ris :) Gott blev det och grabbarna åt rätt så mycket av det så jag tror det blev godkänt iaf ;) Tvätten går för fullt här hemma nu också och om ca en timme så ska Theo göra sig iordning för natten och sen blir det bara slappa resten av kvällen för min del.. Mitt favoritprogram börjar ju klockan 19:00 så det måste jag ju se på! Men annars så har jag inga bestämmelser för kvällen ^^

Imorn är det torsdag och på morgonen har vi lite att stå i, men vi hoppas på det bästa. Sen blir det bara att ta det lugnt på dagen medan Theo är på dagis och sen får vi se vad som händer på eftermiddagen/kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0