Onsdag 11 Januari 2012

God kväll på er! Idag har jag inte suttit mycket framför datorn då jag knappt haft någon tid för det :P Men så kan det vara ibland och vissa dagar har man ingen som helst lust med att sitta vid datorn och idag var en sådan dag för mig :)

Iaf så var Theo hemma från dagis även idag, men då han har varit feberfri hela dagen och tjatat om dagis så får han gå i morgon :) Men han ska först till tandläkaren på morgonen så han får åka till dagis direkt efter det, glad kommer han iaf bli när han kommer dit :)
Och innan vi ska till tandläkaren så har jag viktiga telefonsamtal att ta i tu med. Det är en del på gång nu, men det blir nog bra tillslut - förhoppningsvis iaf.

Som sagt så var Theo hemma från dagis idag och på förmiddagen idag så tog jag och min älskade syster en rask promenad runt Rudsjön, vi gick två varv runt och det tog ca 75 minuter :) Men då gick vi inte jätte fort första varvet, men vi ville mjukstarta lite ^^ Men ont i mina hälar fick jag efteråt iaf och jag har fortfarande skit ont! Kan knappt stå på hälarna utan att grimasera av smärta xD Det märks att jag inte är van vid att röra på fläsket! Men till våren så kommer det även bli en hel del cykling så förhoppningsvis så kommer jag att gå ner dessa jäkla kilon som vägrar släppa taget om mig :P Men det blir nog bra det med tills nog.

Efter promenaden så gick jag hem till mina älsklingar och Theo är trotsigare än trotsigast nu och gör precis allt han inte får göra och testar en verkligen till gränsen! Men det är tur att man vet att det går över ;) På eftermiddagen så ringde mamma och ville bjuda över oss på middag och Theo blev lika lycklig som alltid över att få träffa mormor ;) När vi sen kom hem igen så duschade jag Theo och sen satt vi och mös i soffan tills det var läggdags och då satte jag mig och kollade på förlossningskliniken och drömde mig bort ;) Efter det så satte jag mig vid datorn och snart blir det sängen :)

När vi var hemma hos mamma så ringde även min pappa till oss och frågade om han fick ha Theo i helgen och självklart så fick han det! Theo ska först och främst sova hos morfar från fredag till lördag och funkar det bra så ville pappa även ha honom enda till söndag så han kommer få det roligt min älskade lilla prins ♥ Sen så ville min låssasmamma ha Kelly från fredag till lördag så på fredag blir vi helt barn-och hundledig så undra vad vi ska hitta på då? Sambon sa något om antingen bio eller church street så vi får väl se? Sen så firade vi ju 6 år tillsammans i söndags så vi kan ju ta ut det firande som inte blev av då på fredag istället :) Det är ju inte ofta som vi är barnlediga och speciellt inte både barn -och hundlediga så man måste ju passa på dom få gånger man får tillfälle till det :) Mycket vila kommer helgen också bestå av kan jag lova! ;D

Nej nu ska jag kolla facebook som alltid och sen blir det nog lite wow innan sängen kallar :)
God natt med er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0