Måndag 9 Januari 2012

God morgon! Idag klev jag upp i tid! Hade klockan ställt på 6:30 och då klev jag upp, men väckte inte resten av familjen fören 07:00 för jag tyckte att dom kanske behövde sova några minuter till :)

Idag var det egentligen dagisdags för Theo, men då han vaknade med rätt så hög feber så blir han hemma. Inge vidare roligt då han har tjatat om dagis hela helgen :( Men nu ligger hjärtat och sover iaf och alvedon har han fått så vi kan ju hoppas på att febern har gått ner tills han vaknar igen. Så vi får väl se vad vi roar oss med idag. Hade Theo varit på dagis så hade jag åkt till Katrin och spenderat förmiddagen med henne, men nu får vi ta det när Theo är frisk igen och hon inte har nå jobb.

Nu tänker jag hoppa i lite kläder och gå ut med Kelly en sväng :) Sambon sitter vid sin dator och Theo sover som sagt så då tänkte jag passa på att gå ut med henne i lugn och ro :)

God fortsättning på dagen hörrni!




Kommentarer
Postat av: N*

Så, nu har även jag hittat hit;) lite sent, men jag har inte alls vart med sista tiden. Hoppas ni har det bra!

2012-01-09 @ 13:44:59
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0