Måndag 23 Januari 2012

Natten har varit för jävlig rent ut sagt! La mig på soffan för att iaf få sova natten nu som var, men tji fick jag då Theo bestämde sig för att vakna 02:30 :O Och han vägrade somna om! Jag försökte med allt, men efter 3 timmar så gav jag upp och gick in till sovrummet och väckte Theo's pappa så han fick kliva upp och vara med honom så jag kunde iaf få sova nån timme till. Och tack och lov så gick han upp så jag kunde krypa ner och sova några timmar till, men blev väckt av F-kassan som ringde 10:00 -.- Men klev upp efter att jag pratat med dom iaf och så åt jag frukost och sen har det blivit en del bus och lek med mitt hjärta som fick vara hemma från dagis idag då han knappt sovit nånting. Karln tog med sig hunden nu och åkte iväg och arbetstränade och vi får väl se när han kommer hem igen. Dammsugit har jag hunnit med och gjort och ska snart starta en maskin med tvätt :)

Mamma ringde för en stund sedan också och frågade om jag och Theo hade lust att följa med henne ut och leka i snön senare på eftermiddagen och det är klart att vi har det! :) Åka pulka ska vi göra då snön vräker ner just nu och Theo älskar ju att åka pulka ;D

Nu tror jag att min lilla sötnos kröp ner i sängen så ska kolla om han somnat eller inte ;)

Ha en fortsatt bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jag känner verkligen igen mig :(

2012-01-23 @ 14:22:46
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0