Måndag 2 Januari 2012

God kväll på er! Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt bra. Sambon åkte efter lunch ner till Stockholm för att hämta hem firmabilen och medan han var borta så kom min vän Linda med sin son Kevin hit så pojkarna fick leka och vi snacka en massa skit :) Trevligt var det och pojkarna lekte väldigt bra med varandra! Trodde dom skulle bråka och tjafsa mycket mer än vad dom gjorde, men det gick hur bra som helst så det måste vi göra om! :)

Nu är det kväll och Theo ska snart hoppa i säng. Han ska borsta tänderna först och byta till pyjamas, men sen så är det dags att sova för honom. Han sover ju inte middag längre så han är lite över trött just nu, men jag hoppas att han ska somna smärtfritt iaf ;)

Imorn är det tisdag och vi får se vad vi hittar på då. Funderar på att kolla om en tjej kan klippa håret på Theo då han börjar bli eller rättare sagt redan är väldigt långhårig ;) Så en klippning skulle inte sitta helt fel och hon sa att hon kunde nåndag så vi hoppas på att hon kan imorn :) Annars så händer det inte så mycket..

Nej nu börjar min son bli väldigt dryg så ska natta honom nu :)


Min sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0