Måndag 16 Januari 2012

God kväll på er! Hur har eran helg varit? Våran har varit hur bra som helst, dock har vi saknat våra hjärtan nå grymt mycket, men det var nyttigt för oss alla att få komma ifrån ♥ Men nu är hela familjen samlad igen vilket också känns underbart!

Igår var vi bjudna på mat hemma hos min pappa och hans sambo :) Theo blev glad när vi kom och roligt hade vi! När vi sedan kom hem så fick Theo vara uppe lite längre än vanligt bara för att han skulle komma ner i varv och somna lättare och när han sedan lagt sig så tog det inte många minuter innan han sov ♥

Imorse så vaknade vi 7:30 och åt då frukost och gjorde oss klara för att åka till dagis och när vi kom dit så gick det hur bra som helst och lämna honom och när jag sedan skulle hämta honom så ville han inte följa med hem ens ;) Men jag sa att vi skulle hem till mormor och då följde han glatt med ^^ Så eftermiddagen spenderade vi hemma hos min mamma där hon även bjöd oss på mat :) När vi sedan kom hem igen så var sambon hemma efter att ha varit ute och arbetstränat och då blev det en hel del bus innan sängen och nu sover han så gott ♥

Kelly och jag kom precis in efter kvällspromenaden och sedan vi införskaffade oss nosgrimman så går hon som en ängel när hon och jag är ute och går! Visserligen så drar hon fortfarande men inte alls lika mycket som det var och hon lyssnar när jag säger till henne! :) Men sen måste man ju tänka på att hon fortfarande bara är en valp på 7 månader och inne i trotsen så nog har jag överseende med hennes beteende.

Nej nu blir det lite kvällsfika och sen sängen tror jag. Är ruskigt trött nu och mitt skavsår i ljumsken har bara blivit värre så det blir inte att jag är uppe så mycket länge till.


Theo i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0