Lördag 7 Januari 2012

God förmiddag på er. Idag är det lördag och vi har ingenting inplanerat för dagen och jag börjar redan bli rastlös :P Känner att jag vill göra nånting men jag vet inte riktigt vad..

Gårdagen var iaf hur bra som helst! Katrin kom hit och efter att Theo gått och lagt sig så började i spela monopol och som vanligt vann hon ;P Efter det så satt vi och prata om allt mellan himmel och jord och sen skjutsade hon mig fram och tillbaka till GDG så jag kunde köpa lite mjölk då den var slut här hemma :) Sen när jag kom hem igen så blev det sängen, men så mycket sova blev det inte då karln snarka så jag trodde flera gånger att taket skulle lyfta -.- och så blir han förbannad på mig när jag väcker honom och säger åt honom att vända på sig.. Så lite smått irriterad är jag idag allt..


Kommentarer
Postat av: Katrin

sååå drygt med snarkande karlar!! tack o lov så muttrar min bara och vänder på sej hehe

2012-01-07 @ 12:08:18
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja men nu sov jag juh på soffan iaf ;)

<3

2012-01-08 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0