Lördag 28 Januari 2012

God morgon på er! Idag fick jag sovmorgon och skönt var det! Men vaknade ack för tidigt iaf ;P Menmen.. Idag är det som alla vet (eller borde iaf ;P) lördag och vad vi ska hitta på här hemma har jag ingen aning om.. Skulle vela gå ner i källarn och rensa i förrådet, men karln har ingen som helst lust med det och sen så går det inte så bra när Theo är hemma. Blir inte så mycket gjort då.. Så ska försöka börja med det i veckan när Theo är på dagis istället..

Så vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om..

Gårdagen var ingen bra dag måste jag säga.. Jag mådde illa konstant hela dagen och spydde två gånger :/ Men det är ingen magsjuka som spökar iaf tack och lov! Men mådde iaf sjukt dåligt igår och så var jag och Theo hem till mamma en sväng och det tyckte han om :) När vi sen kom hem så började sambon med maten och då blev det pannkaka och Theo åt jätte bra! Själv fick jag inte i mig så mycket alls :/ Menmen.. Det blev en tidig kväll för min del också så idag känner jag mig mycket mer utvilad!

När jag klev upp i morse så mådde jag mycket bättre än vad jag gjorde igår när jag gick och la mig! Frukost har jag fått i mig och jag mår inte illa! :D Skönt!

Näe nu ska tvätt tvättas och sen får vi se vad vi hittar på :) Funderar på att dra med mig hela familjen ut och leka i snön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0