Lördag 14 Januari 2012

Theo ska sova hos sin morfar en natt till då det gick så bra natten som var :) Skönt och höra att det gick bra och nu när vi är barn och hundlediga ännu en natt så ska vi hem till Katrin och hennes karl ikväll och titta på film :) Så kvällen kommer nog bli hur bra som helst!

Och en sak som jag tycker är väldigt konstig är att denna lördag har gått hur for som helst! Klockan är redan 14:30, men i mitt huvud känns det som om att klockan skulle vara runt 11 ^^ Om Theo hade varit hemma så hade dagen inte gått lika fort ;P Och imorgon så ska vi hem till pappa och hans sambo och äta middag :) Trevligt slut på helgen.


Min älskade lilla prins


Kommentarer
Postat av: Sannie

Hej, Jag vill tacka dig personligen för att du medverkade i min porträtt tävling :) Jag kommer nu gå igenom alla bidrag och kommer utse en vinnare klockan 12! Om du var en av de som inte vann så kan jag meddela att jag sparkar igång samma tävling vid samma tid! :) Hoppas du vill medverka då också :) KRAMAR SANNIE Xxx

2012-01-15 @ 10:41:14
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0