Härligt!

Nyss hemkommen efter en lång promenad med Kelly och världens bästa syster ♥ Så skönt att vi äntligen har börjat gå ut på riktigt och vi är ju ute och går minst en timme så förhoppningsvis så ska det väl göra nånting så småning om ^^ Sen så gick Kelly hur bra som helst i koppelet med mig :D Visserligen så drog hon en del, men hon är fortfarande valp så det måste man ju faktiskt ha överseende med. Men förutom det så gick hon hur bra som helst och när vi kom till Rudsjön så släppte jag henne så hon fick springa lös och det tyckte hon om! Och hon lyssnade hur bra som helst och jag behövde inte muta henne med nå godis heller :D Helt underbar var promenaden och jag hoppas att alla kommer vara lika bra hädan efter :D

Tja annars så har dagen varit rätt så händelselös. Hämtade Theo på dagis vid 14-tiden, sen åkte vi en sväng till ica  maxi och efter det så släppte karln av oss hemma så åkte han och arbetstränade. Jag och Theo tog det bara lugnt här hemma och lekte en massa och mös i soffan med Kelly och när karln kom hem så började vi med maten och nästan direkt efter att vi ätit så gick jag ut och gick med syster :) Så dagen har varit väldigt bra idag måste jag säga.

Och imorgon är det fredag och då på morgonen efter att jag lämnat Theo på dagis ska jag på avstämningsmöte med min läkare och min handläggare på F-kassan. Är lite nervös inför det mötet, men det ska nog gå bra. Sen vid 18-tiden imorgon så kommer Linda hit och då ska vi ha lite tjejkväll och spela monopol :) Resten av helgen har vi ingenting inplanerat förutom på söndag då jag och syster ska ut och gå igen :)

Nej nu ska jag slänga mig på soffan och bara ta det lugnt innan sängen. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0