God morgon!

Alltså vad gör jag uppe nu?!? Vi är både barn och hundlediga så ska inte jag ligga i sängen och snarka på då?? Tyckte väl det ;P Men jag vaknade för 1,5 timme sedan och kunde inte för allt i världen somna om så då var det bara att knata upp ur sängen och hoppa i min "onepiece" och sätta sig här, karln sover fortfarande och ska så få göra tills det att han vaknar helt själv :) Bara för att jag inte kan sova så ska ju inte han behöva lida för det.

Ja men annars så var gårdagen hur bra som helst! Theo var på dagis och karln fick ju lämna honom själv då jag satt i telefonkö. När vi hämtade hem våran skatt så blev han överlycklig! När vi sedan kom hem så fick han lite risgrynsgröt till mellanmål och sen tog vi det bara lugnt, så pass lugnt att Theo däckade i sin sackosäck bara 30 minuter innan morfar kom och skulle hämta honom ;) Och glad var han inte när vi väckte honom! Herre gud alltså, den ungen har värre morgonhumör än vad karln har! ;P Det gick inte ens att muta honom för att få honom att lugna ner sig. Men efter ett tag så lugnade han ner sig och när han satt i bilen så sken han som en sol och tittade på mig och sa "hejdå" ♥ När dom sedan åkte så åkte vi och handlade lite och sen svängde vi förbi pizzerian och köpte pizza. Det är ju inte varje dag vi äter sån mat nu för tiden och sen så tycker jag igentligen inte om pizza vilket jag började göra helt plötsligt en kväll när jag var hemma hos Cizzi :P Men gott var det iaf och sedan så tog vi det bara lugnt och bara var och det var verkligen behövligt!

Så ja idag så vaknade jag tidigt bara för att jag kunde sova :/ Och vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om, men vi kommer nog på nånting skulle jag tro :) Sen får vi väl se om vi får hem våra skatter idag eller om dom kommer imorgon ;) Vi har inte hört nånting från dom så det borde ju gå bra så vi får väl helt enkelt se!

Nej tror jag att jag ska starta en maskin med tvätt (varför ens göra det egentligen när man är "ledig") ;P och sen tänkte jag göra en kopp te åt mig. Karln sover ju som sagt och frukost väntar jag med att äta tills det att han vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0