God morgon tisdag!

God morgon på er! Idag vaknade man före tuppen då Theo kom in och väckte mig 05:45 ;P Lite väl tidigt egentligen kan jag tycka, men tro på fan att jag inte känner mig allt för trött just nu! :D Känns skitbra att ha kommit upp i tid för en gångs skull! Man får så mycket mer gjort och iaf jag mår bättre när jag kliver upp tidigt och får så mycket mer gjort :)

Theo blir iaf hemma från dagis idag då han var hängig och så igår kväll. Lika bra att han får vara hemma då tycker jag. Sen på förmiddagen så ska jag iväg och jag måste erkänna att jag är lite nervös! Tur att Linda ska följa med mig så jag slipper vara helt själv då.. Är ruskigt nervös måste jag säga! Usch, det är hemskt att vara såhär nervös över en sån grej egentligen.. Menmen det ska nog gå bra..

Nej nu ska jag ställa mig och koka havregrynsgröt till min älskade lilla kille ♥ Ha en bra tisdag!


Theo 3 dagar gammal ♥


Kommentarer
Postat av: N*

Vad är du så orolig över gumman?

2012-01-31 @ 10:23:22
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh den där bodyn hade Colin också när han var mini. Vad bebissjuk jag blir.

2012-02-05 @ 23:18:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0